SERVICII DE ADMINISTRARE FINANCIARA

Cu ajutorul celor mai performante programe, echipa Team Solution ofera servicii complete de administrare financiara, asigurand, in egala masura, atat responsabililor asociatiilor de proprietari cat si locatarilor, calitate si transparenta in organizarea contabilitatii in partida simpla si informatizata respectand legislatia in vigoare, dar si:
• organizare contabilitatii in partida simpla, informatizat, in conformitate cu legislatia in vigoare;
• gestionare fondurilor banesti si a bunurilor materiale;
• intocmirea, editarea si afisarea lunara a listelor lunare de plata in conformitate Legea 230/2007;
• calculul penalizarilor;
• calculul si repartizarea subventiilor pentru caldura;
• intocmirea registrelor obligatorii(Registrul de Casa, Registrul de Banca, Registrul de Fond de Rulment, Registrul de Fond de Reparatii, Registru de Fonduri Speciale, Registru pentru evidentierea Penalitatilor, Registru Jurnal, Registru Inventar);
• intocmirea fiselor de apartament;
• intocmirea fiselor de furnizori;
• intocmirea statelor de plata pentru personalul angajat al asociatiei;
• intocmirea si depunerea declaratiilor la fisc;
• plata taxelor si ipozitelor datorate de asociatia de proprietari;
• plata furnizorilor de utilitati;
• incasarea cotelor de contributie, la sediul asociatiei;
• intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv, precum si depunerea acestora la autoritatile competente in conformitate cu legislatia in vigoare;

Contact